O nas

Przedszkole Numer Jeden

Drodzy rodzice,

Przedszkole Numer Jeden to nowoczesna i innowacyjna placówka. Opiekę wychowawczo-dydaktyczna sprawuje tu młoda, energiczna kadra przejawiająca wiele pedagogicznego zapału. Wychowawcy prócz wykształcenia kierunkowego jakim jest: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, pedagogika ogólna, pedagogika specjalna, posiadają również tytuły magistra o kierunkach takich jak: polonistyka o specjalizacji nauczycielskiej, logopedia ogólna i kliniczna, psychopedagogika kreatywności.

O Państwa dzieci dbają osoby posiadające uprawnienia pedagogiczne, które wciąż poszerzają zakres swojej wiedzy o liczne szkolenia i kursy. W przeciągu ostatnich lat Panie przeszły kurs realizacji programu Tablit, odimiennej metody nauki czytania, bajko-terapii, logo-rytmiki, Batti Strauss, pierwszej pomocy, oraz zakończyły cykl spotkań dla kadr z zakresu inteligencji emocjonalnej dziecka. W gronie naszych pracowników posiadamy również terapeutę, psychologa, logopedę  oraz nauczycieli, którzy rozmawiają z dziećmi wyłącznie w języku angielskim.

Do Pani Kasi, która realizuje indywidualne zajęcia logopedyczne, ustawiają się kolejki. Wszystkie dzieci wiedzą, że w sali czeka na nich świetna zabawa. Współpracuje z nami także grono nauczycieli zajęć dodatkowych, wśród nich wymienić należy: instruktorów pływania (ratownicy z pobliskiego basenu cieszący się ogromną sympatią Najmłodszych), instruktorów​ zajęć sportowych, którzy zawsze przygotowują moc atrakcji, nauczycieli radosnego tańca, instruktorów jazdy konnej. Zajęcia z bajko-terapii prowadzi Pani Kasia i jej pluszowy przyjaciel Bartek, który zawsze podpowiada jak rozwiązywać problemy i cieszyć się każdym dniem.

Nasza kadra to przede wszystkim zespół pedagogów, którzy działają wspólnie, aby spełnić wszystkie indywidualne potrzeby przedszkolaków. Ze względu na kameralny charakter przedszkola, dzieci znają wszystkie ciocie i w towarzystwie każdej z nich czują się bezpiecznie. Nasza dewiza to nie tylko kształcenie i wychowywanie, ale też dawanie dzieciom ciepła, które uzyskują w domu rodzinnym i powinny odczuwać również​ w przedszkolu.